Článek v rubrikách:

»Popis řešení
»Popis řešení » Popis řešení - Systém SolisShop

Modul: Objednávky

Zákazník na základě košíku má možnost vytvořit objednávku, ta je mu odeslána emailem, následně pak může tisknout objednávku ze systému nebo sledovat její stav nebo stav jednotlivých položek, který nastavuje administrátor v systému. Administrátor může manipulovat s objednávkami, přeceňovat, měnit způsob dopravy a platby nebo volbu zaplaceno, nakonec objednávku vyfakturuje a tím je uzavřena. Obchodník má volbu tisku nebo odeslání mailu s objednávkou zákazníkovi.

Specifikace:

  • Objednávka je vytvořena odesláním košíku,
  • o úspěšně odeslané objednávce je zákazník informován mailem, který obsahuje vygenerovanou objednávku,
  • obchodník je o nové objednávce upozorněn mailem,
  • objednávky jsou ukládány v obchodu a zákazník si je může po přihlášení prohlížet,
  • obchodník v administraci vidí všechny objednávky,
  • jednotlivé položky v objednávce může obchodník stornovat nebo měnit jejich stav (vyřízeno, vyfakturováno, stronováno),
  • jedna objednávka může vázat více faktur, lze fakturovat jen částečné množství objednaného zboží nebo jen některé položky,
  • obchodník může měnit ceny objednaných položek, fakturační a dodací adresu, způsob dopravy a platby (rozsah sledovaných dat u objednávky odpovídá verzi systému SolisShop v době podepsání smlouvy).