Článek v rubrikách:

»Popis řešení
»Popis řešení » Popis řešení - Systém SolisShop

Modul: Košík – komunikátor

Nový způsob komunikace se zákazníky, kteří již něco vložili do košíku, ale zatím ho ještě neuzavřeli (neodeslali objednávku.

Specifikace:

  • obchodníkovi nabízí silný marketingový nástroj a větší možnosti interaktivní komunikace se zákazníkem, např. doporučovat další produkty, podbízet další nabídky apod., často se také stává, že zákazník má problémy s odesláním objednávky, ač je systém maximálně jednoduchý a minimálně náročný na zkušenosti zákazníka, přesto zákazník může mít problémy a tento způsob se snaží zvýšit komfort a pocit uživatelské přívětivosti internetového obchodu,
  • obchodník má možnost vytvářet šablony sdělení pomocí WYSIWIG editoru, ke každému košíku pak může připojit konkrétní sdělení pro toho zákazníka nebo vybrat již vytvořenou šablonu sdělení,
  • v administraci je možné nastavit globální čas (počet minut / hodin) pro zobrazení komunikátoru, po uběhnutí tohoto času od poslední úpravy košíku nebo vložení zboží do košíku bude zobrazen komunikátor, tedy zobrazeno vybrané sdělení, je maximálně vhodné používat současně s modulem Prodavač On-Line, jedno sdělení je vždy vybráno jako globální to se zobrazuje u těch zákazníku, kteří nemají implicitně vybrané sdělení nebo neobsahují konkrétní sdělení obchodníka,
  • modul se zobrazuje u všech produktů a ve všech kategoriích rozbalovací nabídky a odděleních zboží, stejně tak na hlavní stránce a košíku.