Článek v rubrikách:

»Popis řešení
»Popis řešení » Popis řešení - Diskuse

Modul: Diskuse ke zboží

Zákazník může reagovat na zboží formou strukturované diskuze, kterou řídí administrátor a která je chráněna sadou triviálních mechanismů pro odstranění spamu.

Strukturovaná diskuse ke zboží. Přidávat příspěvky nebo na ně reagovat může jak přihlášený uživatel tak uživatel bez existujícího účtu. Diskuse v základní verzi nenabízí žádné možnosti formátování příspěvku, tedy zákazník nemůže vkládat do příspěvku obrázky apod. Absence formátování brání diskusi před nevhodnými příspěvky nebo před různými útoky hackerů.

Nepřihlášený uživatel bude označen jako anonym (jméno uživatele). Každá reakce bude odsazena od komentáře, na který reaguje. Díky tomu se diskuse stává přehledná. Obchodník se přihlášením stává moderátorem diskuse, tedy může příspěvky mazat nebo na ně reagovat, jeho příspěvky budou zvýrazněny pro odlišení od ostatních. O novém příspěvku je obchodník informován mailem, kde najde přímý odkaz na příspěvek, tedy každý příspěvek má svůj unikátní odkaz. Diskuse je chráněna sadou triviálních mechanismů pro odstranění spamu, triviální mechanismy nejsou 100% spolehlivé, ale ve více než 90% rozeznají spam od příspěvku zákazníka.