Popis řešení - Diskuse

 

Modul: Diskuse k článkům - captcha ochrana

05.08.2008 15:26 | Komentářů: 0
Téměř 100% způsob ochrany serveru před sofistikovanými útoky, který je možno dodatečně nainstalovat. Před odesláním příspěvku požaduje opsání textu z obrázku.

Modul: Diskuse k článkům - příspěvky mailem

05.08.2008 15:19 | Komentářů: 0
Přidává další parametr příspěvku - email přispívajícího zákazníka, tedy možnost zařadit se do emailového zpravodaje diskuse. O přidání nového příspěvku jsou uživatelé informováni emailem.

Modul: Diskuse k článkům - moderování emailem

05.08.2008 15:02 | Komentářů: 0
Zákazník reaguje na články pomocí diskuse, ve které obchodník může libovolně mazat příspěvky pomocí mailu a která je chráněna mechanismem captcha.

Modul: Diskuse k článkům

05.08.2008 14:49 | Komentářů: 0
Zákazník může reagovat na články formou strukturované diskuse, kterou řídí administrátor a která je chráněna sadou triviálních mechanismů pro odstranění spamu.

Modul: Diskuse ke zboží - captcha ochrana

05.08.2008 14:40 | Komentářů: 0
Téměř 100% způsob ochrany serveru před sofistikovanými útoky, který je možno dodatečně nainstalovat. Před odesláním příspěvku požaduje opsání textu z obrázku.

Modul: Diskuse ke zboží - příspěvky mailem

05.08.2008 14:24 | Komentářů: 0
Přidává další parametr příspěvku - email přispívajícího zákazníka, tedy možnost zařadit se do emailového zpravodaje diskuse. O přidání nového příspěvku jsou uživatelé informováni emailem.

Modul: Diskuse k článkům - RSS

05.08.2008 14:11 | Komentářů: 0
Modul doplňující diskuse nabízí RSS kanál pro celý obchod a všechny diskuse k článkům, tedy sledovat příspěvky v diskusi souhrnně ke všem článkům nebo ke každému jednotlivému článku.

Modul: Diskuse ke zboží - RSS

05.08.2008 14:11 | Komentářů: 0
Modul doplňující diskuse nabízí RSS kanál pro celý obchod a všechny diskuse ke zboží, tedy sledovat příspěvky v diskusi souhrnně ke všem produktům nebo ke každému jednotlivému produktu.

Modul: Diskuse ke zboží - moderování emailem

05.08.2008 13:44 | Komentářů: 0
Zákazník reaguje na zboží pomocí diskuse, ve které obchodník může libovolně mazat příspěvky pomocí mailu a která je chráněna mechanismem captcha.

Modul: Diskuse ke zboží

05.08.2008 13:20 | Komentářů: 0
Zákazník může reagovat na zboží formou strukturované diskuze, kterou řídí administrátor a která je chráněna sadou triviálních mechanismů pro odstranění spamu.

položek 0-10 z 10 [1 / 1]